dimarts, 16 de febrer del 2010

Conducta inconscient


Aquella nit, jo dormia. Realment em vaig adormir escoltant la ràdio. Però res més trascendental que un programa d'investigació. Serien quasi les dues de la matinada quan vaig rebre una trucada d'un amic. Com a acte reflexe vaig prèmer el botó de silenci, a la vegada que maleïa de no haver-ho fet abans. Em va sorprendre aquella trucada, però no li vaig donar més voltes. Volta i volta de coixí, i a dormir. Així va passar dissabte i diumenge. Fins que un dilluns, per curiositat, a la vegada que per una via indirecta, vaig arribar a la carpeta de missatges enviats del mòbil. Així que em vaig sorprendre d'un missatge escrit un minut abans d'aquella trucada extranya de l'amic. Un missatge enviat des del meu mòbil, aparent i lògicament escrit per mi, ja que ningú deguera entrar a l'habitació amb la intenció d'escriure-li un "llamaré después" a un amic, a aquelles hores...

Li estic donant voltes, i no sé com, ni amb quin sentit. No tinc descendència ascendència (molt ben captada) de sonàmbuls, ni jo mateix m'he sorprés mai obrint la nevera a la recerca de xocolate. No mai. I em sorprén, em sorprenen aquelles dues paraules. De com foren escrites, de a qui anàren escrites, de què signifiquen, si es que tenen algun significat que jo no li veig.  Perque estic quasi segur que jo no vaig ser. Espere trobar una explicació.

PD: Aquestes històries em creen una sensació gèlida per dins, i càl·lida al pensament. Perque, podem donar pas a la imaginació, i ser molt místics si volem. Clar està, fins que trobem una raó "lògica" al cas.

Un salut!!

1 comentari:

Natalia ha dit...

JAJAJAJA

"El curioso caso del curioso misterio del curioso mensaje de Carlos Button."

No tens ASCENDÈNCIA de sonàmbuls no?
Allò de la descendència ja t'ho contaré jo :)

Qualsevol altra consulta, ací ->
http://www.ikerjimenez.com/contenidos.htm

Res, rebonico de la mareeeeeeeeeeeeee, de torrò i de xocolate, una besà.

:D